Bouman magazine Pagina 12

BOUMANONLINE

AL DRIE JAAR
OP RIJ DE
ALLERBESTE
DOOR
PERSOONLIJKE
SERVICE

BoumanOnline heeft in 2014 voor het derde achtereenvolgende jaar de Nationale Thuiswinkel Award voor beste webwinkel in de categorie “Sieraden & Accessoires” gewonnen. Een unieke prestatie binnen de Thuiswinkel Awards-categorie en een buitengewone prestatie overall. Sinds de oprichting van de e-commerce tak van Bouman Juwelen Culemborg is het hard gegaan met de shop die is uitgegroeid tot één van de grootsten in zijn soort.

In 2008 was Bouman Juwelen één van de eerste juweliers in Nederland die serieus werk maakte van e-commerce. Robbert Treffers, de zoon van de juwelier, zag zijn kansen op internet en maakte een onbevangen start. Met enthousiaste mensen en een vooruitstrevend platform werd in korte tijd een “echte” juwelier op internet neergezet. Persoonlijke service en goede informatievoorziening, gecombineerd met een zichtbare koppeling tussen fysieke winkel en webwinkel, waren de belangrijkste uitgangspunten voor de start van BoumanOnline.

Het assortiment en de online verkopen groeiden snel en binnen anderhalf jaar was er een team van drie jonge mensen fulltime aan het werk voor de webwinkel. Al in het eerste kwartaal van 2010 werd duidelijk dat BoumanOnline moest professionaliseren. Samen met het opkomende internetbedrijf De Nieuwe Zaak werd een compleet nieuwe webwinkel gebouwd. In augustus van dat jaar werd het volledig nieuwe BoumanOnline-platform gelanceerd en nog geen drie dagen later werd via de website een horloge verkocht met een verkoopprijs van € 2450,-. Dit was op dat moment een nieuw record voor BoumanOnline.

GESPECIALISEERDE JUWELIERS AAN
DE ENE KANT EN INTERNETPROFESSIONALS
AAN DE ANDERE KANT

De samenwerking met De Nieuwe Zaak is sinds 2010 steeds verder geïntensiveerd. Niet alleen op het gebied van techniek maar ook voor online marketing werken BoumanOnline en “DNZ” steeds nauwer samen. Gespecialiseerde juweliers aan de ene kant en internetprofessionals aan de andere kant, een perfecte mix voor het online succes van Bouman Juwelen Culemborg. De focus ligt bij de juwelier op de informatievoorziening en de persoonlijke service via het internet. Dit alles wordt gecombineerd met een flinke dosis passie en liefde voor horloges en sieraden. U merkt dit bij Bouman Juwelen aan alles.

Zowel in de winkel als op het internet wordt veel aandacht besteed aan de presentatie en beleving. De cadeauverpakkingen van Bouman zijn altijd heel feestelijk en bovendien ook gratis. Als u een cadeautje koopt via het internet, weet u zeker dat u goed voor de dag zult komen. Het is dan ook niet voor niets dat BoumanOnline een enorme vaste-klantenkring heeft opgebouwd die regelmatig de site bezoekt en online bestellingen plaatst.

De koppeling tussen winkel en webwinkel maakt het voor iedereen mogelijk om zich vooraf goed te informeren en te oriënteren. Het is mogelijk om via de website reserveringen te plaatsen voor sieraden of horloges die u graag in de winkel wilt bekijken. Per telefoon of e-mail kunt u alle vragen stellen over de producten en bij verdere interesse kunt u altijd een afspraak maken met een gespecialiseerde adviseur in de winkel. Op die manier bent u altijd verzekerd van de best mogelijke, persoonlijke service. Persoonlijke service zoals u die alleen vindt bij Bouman Juwelen Culemborg.

de-nieuwe-zaak

Bouman Juwelen Culemborg